کد خبر: ۱۳۷۷۵
۱۴۵۱ بازدید
۳ دیدگاه (۳ تایید شده)

جلسه نمایندگان مجلس با وزیر پیشنهادی بهداشت

۱۳۹۲/۵/۲۲
۱۲:۳۲

 

 


هاشمی: نظام پزشک خانواده را با قوت پیگیری می‌کنم/ اولویتم مناطق محروم است


خبرگزاری تسنیم: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی بهداشت در مجلس در تشریح جزئیات جلسه گفت: هاشمی در این جلسه گفت: نظام پزشک خانواده را با قوت پیگیری می‌کنم.


محمدعلی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، اظهار داشت: در جلسه امروز حدود 20 تن از نمایندگان از استان‌های مختلفی مانند آذربایجان، سیستان و بلوچستان و کردستان با حضور در جلسه کمیسیون بهداشت، به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت پرداختند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مباحث زیادی مطرح شد و نمایندگان اکثراً مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه عدم توسعه متوازن امکانات پزشکی، نبود پزشک در روستاها، نبود پزشکان متخصص و خانه بهداشت و پرستار و گرفتن پول زیرمیزی و مسائل جزئی را در حضور وزیر پیشنهادی بهداشت مطرح کردند.

نماینده مردم میانه در مجلس افزود: بنده نیز چند سؤال داشتم که کارها و فعالیت‌های پیش‌ِروی وزیر پیشنهادی را در بر می‌گرفت. سؤالم این بود: آیا نظام ارجاع یا پزشک خانواده را عملیاتی خواهید کرد یا خیر؟ همچنین در خصوص برنامه‌های وزیر پیشنهادی در مورد تحت پوشش قرار دادن مناطق محروم سؤال پرسیدم. چراکه در ایران مناطق محروم از نظر بهداشت و درمان با مشکلات زیادی روبه‌رو است.

مددی گفت: همچنین سؤال دیگر بنده در مورد عدم توزیع عادلانه امکانات در حوزه بهداشت و درمان بود که هاشمی پاسخ داد: من به نظام ارجاع اعتقاد دارم و با تمام قوت آن را پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: هاشمی اعلام کرد که در مورد تحت پوشش قرار دادن مناطق محروم برنامه دارد و گفت که قصد دارد طی برنامه‌ای اکثر پزشکان را از مناطق محروم جذب کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت قصد دارد که اولویت بندی کرده و اجرای سیستم ارجاع را از مناطق محروم آغاز کند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۲/۵/۲۳ ۰۵:۰۰
[quote name="قره داغی"]حاجی چه خبر از سی تی اسکن میانه؟؟
بیش از یکسال از وعده تان گذشت ولی هنوز خبری نیست...![/quote]
چه ربطی به مطلب داره؟؟؟
۹۲/۵/۲۳ ۰۴:۰۸
[quote name="قره داغی"]حاجی چه خبر از سی تی اسکن میانه؟؟
بیش از یکسال از وعده تان گذشت ولی هنوز خبری نیست...![/quote]
چون آقای مددی فرصت ندارن من حرف دل ایشان را منعکس میکنم: اگر مهندس هاشمی اون موقع اتوبان را به میانه نزدیک میکرد امروز نه افسر نیروی انتظامی خودکشی میکرد، نه این همه تحریم داشتیم، نه لایه ازن پاره میشد... سی تی اسکن شهر هم در این سه نقطه جا دارد.
۹۲/۵/۲۲ ۱۰:۵۴
حاجی چه خبر از سی تی اسکن میانه؟؟
بیش از یکسال از وعده تان گذشت ولی هنوز خبری نیست...!

اخبار روز